Onze ‘terugkeer’ naar het nieuwe normaal zal er iets anders uit gaan zien. Voortaan willen we vrij zijn om overal naartoe te gaan, maar willen we terwijl ook verbonden blijven met ons huis. We willen series kunnen kijken in het park of werken vanuit het treinstation, maar willen ook ons huis in de gaten kunnen houden. Daarom biedt VOO bij de aankoop van zijn Trio- en Quatro-packs de keuze tussen een gratis Google Nest alarmsysteem of een Microsoft Surface Go tablet. Om deze promo te lanceren bedacht Happiness een spot en een radiocampagne waarin de vrijheid om tegelijk overal en thuis te zijn centraal staat. Miauw!
Credits
Client: VOO
Contacts: Cristina Zanchi, Pauline Kinet, Delphine Lenel, Jacques Ohn, Aude Vanstalle
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Concept Provider: Mathias Lemielle, Thomas Cappelle
Creation: Mathias Lemielle, Thomas Cappelle, Thibaut Castaing, Gil Gauniaux
Strategic Director: Isabelle Koelman
Business Director: Mattias Vermeire
Account Manager: Coline Hercot
Production Company: Fledge
Executive Producers: Diederik & Roeland Jeangout
Director: Jan Boon
Sound Production: Studio Bleu Nuit
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]