Happiness en VOO blijven dicht bij huis

Onze ‘terugkeer’ naar het nieuwe normaal zal er iets anders uit gaan zien. Voortaan willen we vrij zijn om overal naartoe te gaan, maar willen we terwijl ook verbonden blijven met ons huis. We willen series kunnen kijken in het park of werken vanuit het treinstation, maar willen ook ons huis in de gaten kunnen houden. Daarom biedt VOO bij de aankoop van zijn Trio- en Quatro-packs de keuze tussen een gratis Google Nest alarmsysteem of een Microsoft Surface Go tablet. Om deze promo te lanceren bedacht Happiness een spot en een radiocampagne waarin de vrijheid om tegelijk overal en thuis te zijn centraal staat. Miauw!
Credits
Client: VOO
Contacts: Cristina Zanchi, Pauline Kinet, Delphine Lenel, Jacques Ohn, Aude Vanstalle
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Concept Provider: Mathias Lemielle, Thomas Cappelle
Creation: Mathias Lemielle, Thomas Cappelle, Thibaut Castaing, Gil Gauniaux
Strategic Director: Isabelle Koelman
Business Director: Mattias Vermeire
Account Manager: Coline Hercot
Production Company: Fledge
Executive Producers: Diederik & Roeland Jeangout
Director: Jan Boon
Sound Production: Studio Bleu Nuit
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]