Onze ‘terugkeer’ naar het nieuwe normaal zal er iets anders uit gaan zien. Voortaan willen we vrij zijn om overal naartoe te gaan, maar willen we terwijl ook verbonden blijven met ons huis. We willen series kunnen kijken in het park of werken vanuit het treinstation, maar willen ook ons huis in de gaten kunnen houden. Daarom biedt VOO bij de aankoop van zijn Trio- en Quatro-packs de keuze tussen een gratis Google Nest alarmsysteem of een Microsoft Surface Go tablet. Om deze promo te lanceren bedacht Happiness een spot en een radiocampagne waarin de vrijheid om tegelijk overal en thuis te zijn centraal staat. Miauw!
Credits
Client: VOO
Contacts: Cristina Zanchi, Pauline Kinet, Delphine Lenel, Jacques Ohn, Aude Vanstalle
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Concept Provider: Mathias Lemielle, Thomas Cappelle
Creation: Mathias Lemielle, Thomas Cappelle, Thibaut Castaing, Gil Gauniaux
Strategic Director: Isabelle Koelman
Business Director: Mattias Vermeire
Account Manager: Coline Hercot
Production Company: Fledge
Executive Producers: Diederik & Roeland Jeangout
Director: Jan Boon
Sound Production: Studio Bleu Nuit
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]