Happiness en VOO, dat is sterker dan henzelf
VOO zet zijn strategie voort om al zijn technologische en marketinginspanningen te concentreren op de meest essentiële behoefte in ons alsmaar meer gedigitaliseerde leven: internet. En met succes! Want VOO heeft een reeks nummer 1-posities veroverd, die het merk maar wat graag even in de kijker zet.
Dit jaar had VOO zijn nummer 1-positie op het vlak van vaste en mobiele internetsnelheid al met twee verschillende campagnes bekend gemaakt. Daar breidt het merk nu een vervolg aan, door te communiceren dat het ook de nummer 1 is qua klantvriendelijkheid en competentie. VOO brengt hulde aan zijn medewerkers, die altijd toegewijd en gepassioneerd zijn en hun klanten in alle omstandigheden het snelste internet aanbieden.
Zo vertelt Happiness het ons in zijn nieuwe VOO-campagne, die, zoals altijd, werd geconstrueerd met de merkbouwstenen ‘nabijheid’ en ‘humor’.
Een VOO-werknemer is niet echt in feeststemming tijdens een karaoke-feestje bij een vriend thuis. Maar als het internet crasht, kan hij het niet laten om te helpen. Het is sterker dan hemzelf: hij wil de oorzaak vinden en het probleem oplossen (ook al weet hij dat zijn eigen oren hem niet dankbaar gaan zijn achteraf).
De spot eindigt met portretten van VOO-medewerkers van verschillende afdelingen. Het is een eerbetoon aan hun “Het is sterker dan onszelf”-houding, die het merk in staat stelde om de nummer 1-positie in klantvriendelijkheid en competentie te bereiken. Ook op sociale media, in OOH, op de radio en in de geschreven pers worden VOO-medewerkers in de bloemetjes gezet omdat ze hun missie met zoveel passie uitvoeren: alle klanten voorzien van het snelste internet in hun regio.
Met voo.be/PlusFortQueNous werd ook een platform ontwikkeld waar u de persoonlijke verhalen en ervaringen van gepassioneerde medewerkers terug kunt vinden.
Credits
Client: VOO
Contacts: Pauline Kinet, Delphine Lenel, Aude Vanstalle, Zoé Storme
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Maxime Damo, Isabel Snellen
Business Director: Mattias Vermeire
Head of Strategy: Isabelle Koelman
Account Manager: Coline Hercot
Account Executive: Morgane Juget
Creative Producer: Dominique Turnbull
Agency Producer: Bart Vande Maele
Director: Bill Barluet
TV Production: Latcho Drom, Efrosini Spanoudis
Post-production: Moxy
Sound Production: Bleu Nuit
Photography: Guillaume Kayacan
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]