De Care Awards 2017 hebben twintig social marketing campagnes uit twaalf verschillende landen verkozen voor de finale. Ons land mag één bureau naar de finale van de Care Awards sturen, Happiness met de campagne “Safety Jingle” voor Ouders van Verongelukte Kinderen (OVK).
Het hoofddoel van de Care Awards, georganiseerd door ACT Responsible en EACA, is om de bijdrage van de reclame-industrie aan de samenleving te benadrukken door de meest krachtige en relevante sociale marketingcampagnes te bekronen. De finalisten zullen gejureerd worden door een panel professionals, zowel afkomstig uit bureaus als andere communicatievelden, en zal geleid worden door Europarlementariër Dita Charanzova. « Toen ik vorig jaar voor het eerst zetelde in de Care Awards liet dat een sterke indruk op me na. Ik was onder de indruk van hoe zulke moeilijke verhalen en hun betekenis zo snel en moeiteloos in enkele minuten uitgedrukt kunnen worden, » vertelt ze.
De competitie ging van start met 73 campagnes van 51 verschillende bureaus. De campagnes waren onderverdeeld in vier categorieën: “Non-profit organizations and Non-Governmental Bodies”, “Government Bodies and Related Organizations”, “Local and Regional Authorities” en “Corporate Governance (CSR)”.
De winnaars van de Care Awards 2017 zullen in november bekendgemaakt worden tijdens de Care Awards Ceremony in Brussel. Over de precieze datum wordt nog gecommuniceerd. De volledige lijst met finalisten vindt u hier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]