Happiness zoekt wat voor 2dehands

‘Wie zoekt wat’ is een nieuwe social campagne van Happiness voor 2dehands. 2dehands monitort welke producten er in Vlaanderen het meest gezocht worden. Op basis van die data wordt er een social film gegenereerd en op de online kanalen van 2dehands gepost, om mensen te laten weten dat het een goed moment is om een bepaald item op de zoekertjessite te plaatsen. Er zijn ondertussen al 26 films gemaakt. Sinds het begin van de campagne werd er een opmerkelijke stijging in geplaatste zoekertjes en actieve users gespot.
Credits
Agency: Happiness Brussels
Client: 2dehands
Client contacts: Mich Baron, Rudy Happaerts
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Katrien Bottez
Creatives: Roxane Schneider, Pieter Claeys
Business Director: Hans Smets
Account: Lisa Decrick
Design: Karlien Huyghels
Motion: Karlien Huyghels
Planner: Wesley Roeland
Connectivity planner: Elise Van Craen
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]