‘Wie zoekt wat’ is een nieuwe social campagne van Happiness voor 2dehands. 2dehands monitort welke producten er in Vlaanderen het meest gezocht worden. Op basis van die data wordt er een social film gegenereerd en op de online kanalen van 2dehands gepost, om mensen te laten weten dat het een goed moment is om een bepaald item op de zoekertjessite te plaatsen. Er zijn ondertussen al 26 films gemaakt. Sinds het begin van de campagne werd er een opmerkelijke stijging in geplaatste zoekertjes en actieve users gespot.
Credits
Agency: Happiness Brussels
Client: 2dehands
Client contacts: Mich Baron, Rudy Happaerts
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Katrien Bottez
Creatives: Roxane Schneider, Pieter Claeys
Business Director: Hans Smets
Account: Lisa Decrick
Design: Karlien Huyghels
Motion: Karlien Huyghels
Planner: Wesley Roeland
Connectivity planner: Elise Van Craen
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]