Wienerberger heeft voor zijn nieuwe online en above campagne gekozen om in zee te gaan met HarderBetterFasterStronger. In deze nieuwe campagne, die loopt van Batibouw tot en met november 2018, wordt de focus gelegd op het feit dat dakpannen en bakstenen van Wienerberger heel heel heel heel heel lang meegaan.
Deze duurzame boodschap werd vertaald in een print- en bannercampagne, radiospots en verschillende 5” tv-spots die het hele jaar op één en Canvas te zien zullen zijn. En dit alles onder de baseline “Bouwstenen voor een duurzame woning.”
Deze duurzame boodschap werd vertaald in een print- en bannercampagne, radiospots en verschillende 5” tv-spots die het hele jaar op één en Canvas te zien zullen zijn. En dit alles onder de baseline “Bouwstenen voor een duurzame woning.”
Credits
Client - Wienerberger / Sabine Merlevede Katrien Nottebaert
TV-production - HarderBetterFasterStronger / DOP - Joris D’hooge
Radio production - Think’nTalk / Koen Bayens, Greg Scheirlinckx
Bannering - Adsomenoise / Jochen Sablon
Agency - HarderBetterFasterStronger / Peter Speltens, Fabrice Van Hellemont, Karel Dejonghe
Client - Wienerberger / Sabine Merlevede Katrien Nottebaert
TV-production - HarderBetterFasterStronger / DOP - Joris D’hooge
Radio production - Think’nTalk / Koen Bayens, Greg Scheirlinckx
Bannering - Adsomenoise / Jochen Sablon
Agency - HarderBetterFasterStronger / Peter Speltens, Fabrice Van Hellemont, Karel Dejonghe
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]