Harol stelt klant centraal op nieuwe website

Harol, ontwikkelaar in innovatieve totaaloplossingen met de focus op leefcomfort, energiebesparing, design en veiligheid, heeft een gloednieuwe website, met dank aan Quick Brown Foxes. Naast informatie staat vooral inspiratie centraal, in de vorm van echte klantervaringen en verhalen van 'echte' mensen die het merk Harol dag in, dag uit waarmaken. Een unieke bezoekersbeleving voor de particulier en professional, want elke pagina is als het ware een homepage.
Als Belgisch familiebedrijf behoort Harol al drie generaties bij de top van de zonweringproducenten, met energiebesparende totaaloplossingen voor rolluiken, zonwering, buitenleven en garagepoorten. « We wilden meer doen dan alleen een soort digitale showroom opzetten. Wat Harol écht maakt zit vanbinnen. Dat is ons verhaal, » vertelt Isabelle Wintmolders, marketing manager bij Harol. « Al onze producten zijn het resultaat van mensen die deze achter de schermen met ontzettend veel overgave en beroepsernst maken. Dat DNA wordt weerspiegeld in onze nieuwe website. »
« Onze uitdaging was een even gebruiksvriendelijke website te ontwerpen als onze eigen producten, » gaat Wintmolders verder. « Quick Brown Foxes heeft ons hierin begeleid en tekende een heldere informatie architectuur, design en verhaallijn uit die bij onze identiteit past. iFolks heeft de website gebouwd. »
Het gebruiksgemak uit zich vandaag in het gebruik, de surfervaring zelf: responsive, elke pagina is een landingspagina, 4 talen,… maar ook inhoudelijk: het Harol-productgamma wordt een Harol-productbeleving, aan de hand van authentieke verhalen en inspirerende beelden. Achter de isolerende rolluik schuilt het verhaal van een schlagervrije living. Of lees hoe een terrasoverkapping leidt tot een avondje vakantie midden in de werkweek. Ze staan allemaal gebundeld in het magazine Binnenkijken. Na het lezen ben je meteen ook op de hoogte van de nieuwste trends en innovaties.
« Niet elke gebruiker komt om dezelfde reden, een eindgebruiker heeft andere noden dan een verdeler. Daarom wordt elke doelgroep zoveel mogelijk op maat bediend. Zoals ook onze verdelers en wij dat in ons bedrijf in Diest doen. Architecten of andere professionals krijgen een aparte sectie. Dat is het voordeel van ‘de traditionele homepage’ op te geven. Elke pagina is een homepage, » besluit Wintmolders.
Credits:
Strategie & concept: www.quickbrownfoxes.be
Development: www.ifolks.be
Fotografie: www.renaatnijs.be
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]