Kledingmerk Hasbro lanceert vandaag haar nieuwe jeugdmerk voor meisjes van 6 tot 10 jaar, Hana Zuki, Full of Treasures, op internationaal niveau. De communicatiecampagne verloopt via het internet bestaat uit een digitale animéserie van 27 afleveringen van 11 minuten. De eerste 9 afleveringen zullen verspreid worden via YouTube. De serie, geproduceerd door Hasbro Studio en Titmouse, Inc. volgt de avonutren van Hana Zuki, een klein meisje die de maan waarop ze leeft moet beschermen tegen boosaardige krachten. In april volgt er een applicatie en een eigen website.
https://www.youtube.com/watch?v=DxdrCQzjodw
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]