Zin in een originele winkelervaring? Havas Brussels laat u via een activatie voor het merk Peugeot testritten maken in een twintigtal shoppingcentra in België, alsook in de Peugeot store in Docks Brussels.
Gedurende twee maanden laat het merk shoppers virtueel de nieuwe SUV 2008 en 3008 uittesten. Er kan gekozen worden uit verschillende parcours: in de stad, tussen de velden of op een wilder terrein. Het mixen van het werkelijke comfort van de wagen met het virtuele dynamische aspect zorgt voor een interactieve en originele rijervaring. Met een 3D-bril kunnen de bezoekers achter het stuur gaan zitten, en zonder dat de wagen beweegt toch alle sensaties ervaren van een rit met een van de nieuwe modellen.
Het doel van deze actie? De twee nieuwe Peugeot creaties zo dicht mogelijk bij hun doelpubliek brengen. Deze virtuele ervaring wordt verdergezet in alle Peugeot verkooppunten die uitgerust zijn met Samsung Gear VR.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]