Havas Brussels test Peugeot in shoppingcentra

Zin in een originele winkelervaring? Havas Brussels laat u via een activatie voor het merk Peugeot testritten maken in een twintigtal shoppingcentra in België, alsook in de Peugeot store in Docks Brussels.
Gedurende twee maanden laat het merk shoppers virtueel de nieuwe SUV 2008 en 3008 uittesten. Er kan gekozen worden uit verschillende parcours: in de stad, tussen de velden of op een wilder terrein. Het mixen van het werkelijke comfort van de wagen met het virtuele dynamische aspect zorgt voor een interactieve en originele rijervaring. Met een 3D-bril kunnen de bezoekers achter het stuur gaan zitten, en zonder dat de wagen beweegt toch alle sensaties ervaren van een rit met een van de nieuwe modellen.
Het doel van deze actie? De twee nieuwe Peugeot creaties zo dicht mogelijk bij hun doelpubliek brengen. Deze virtuele ervaring wordt verdergezet in alle Peugeot verkooppunten die uitgerust zijn met Samsung Gear VR.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]