Nieuw seizoen, nieuwe collectie, nieuwe campagne. Galeria Inno fleurt het najaar op en verrijkt haar ‘So inno’ campagne door mannen in de spotlights te zetten met de actie ‘So men So inno’. Het team van Havas City, onder leiding van Gino Del Ben en Carine Feltgen, staat aan het roer voor de creatie en realisatie van de audiovisuele identiteit van deze campagne. Van 16 tot 28 september worden mannen getrakteerd op tal van activiteiten rond autosport en maken ze kans op een heleboel Gift Cards & Gift Cheques. Deze herfst haalt Galeria Inno dus alles uit de kast...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]