Nieuw seizoen, nieuwe collectie, nieuwe campagne. Galeria Inno fleurt het najaar op en verrijkt haar ‘So inno’ campagne door mannen in de spotlights te zetten met de actie ‘So men So inno’. Het team van Havas City, onder leiding van Gino Del Ben en Carine Feltgen, staat aan het roer voor de creatie en realisatie van de audiovisuele identiteit van deze campagne. Van 16 tot 28 september worden mannen getrakteerd op tal van activiteiten rond autosport en maken ze kans op een heleboel Gift Cards & Gift Cheques. Deze herfst haalt Galeria Inno dus alles uit de kast...

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




