Havas en Babybel dromen over een wereld zonder junkfood

Babybel heeft een nieuwe internationale campagne gelanceerd die ontwikkeld is door Havas Chicago. ‘Join The Goodness’ omvat een spot in de vorm van een trailer van een blockbluster. Hervé De Crécy, laureaat van een Oscar en een César voor beste kortfilm met ‘Logorama’ stond in voor de regie. Hij transformeert met veel humor Bangkok in een land van Babybels. Die laatste zijn superhelden die de stad bevrijden van de suprematie van junkfood...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]