Voor de meeste ondernemers is het moeilijkste deel van het kredietaanvraagproces... het kredietaanvraagproces. Zoveel vragen, administratie, documenten invullen: het vraagt tijd en energie, en dat zouden ze natuurlijk liever in hun project steken.
Om dit tegen te gaan lanceren ING en b2b-bureau Havas ‘de businesskredieten in 1,2, 3’. Minder administratie, minder documenten, minder blablabla... Krediet aanvragen wordt veel eenvoudiger voor ondernemers. Voor de communicatie bedacht Havas samen met ING de naam “Krediet in 1, 2, 3” en creëerde het bureau een print-, radio- en digitale campagne en affiches.
Het principe is simpel: een taalgebruik ontwikkelen dat even eenvoudig is als de dienst het promoot, de blabla vermijdt en geen omwegen maakt. Hoe? De bekende oranje vakken van ING vormen de oplossing waarvoor ING een krediet biedt. Ze spelen zo de rol van de bank naar de ondernemers toe. De verschillende campagnevisuals zijn van Arnaud De Harven (½ van Oskar). U vindt in de beelden dezelfde eenvoud als in het taalgebruik voor radio en zelfs in het telefoonnummer, dat bestaat uit, wat dacht u, 1, 2 en 3.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]