Havas Engage vervangt benzine door informatie

Havas Engage maakte een campagne voor Vanguard History of Ukraine voor de Dag van het Oekraïense Staatschap samen met het Ministerie van Cultuur en Informatiebeleid van Oekraïne. Dit project werd ook gesteund door het Staatsagentschap van Oekraïne voor Kunst en Kunsteducatie en het Ministerie van Buitenlandse Zaken van Oekraïne. De output? Informatieve, stijlvolle avant-gardistische installaties (die aan een tankstation doen denken) bereikten steden als Brussel en Parijs.
Het idee van elke installatie is de reflectie van het team met een verwijzing naar Oekraïense nationale kenmerken zoals creativiteit, avontuurlijke geest, avant-gardisme, democratie, waarde van onderwijs, ondernemerschap, melodieuze taal, moed en vastberadenheid. Elk kenmerk dat in de installatie wordt genoemd, wordt onthuld aan de hand van een reeks interessante feiten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]