Havas Experience is gek op Formule 1
Voor de 50ste editie van de Grand Prix in Spa heeft Havas Experience de fanzone onder handen genomen, om die aantrekkelijker en vol beleving te maken. Voor deze opdracht heeft Havas Experience beroep gedaan op de diensten van BM Projects om zo een mainstage op te stellen die met de grootste festivals kan concurreren. Op deze stage vonden een weekend lang optredens plaats van verschillende dj’s zoals Jay Hardway en Henri PFR, kwamen de piloten langs en werden er dagelijks wedstrijden georganiseerd met als ultieme prijs VIP-plaatsen in de Paddocks op de dag van de race. Dit geheel werd compleet gemaakt door kleine podia rond het circuit waar dj’s gedurende de Grand Prix optraden.
Na het succes van deze première, sprong het team van Havas Experience op het vliegtuig richting de Grand Prix van de VS gesprongen. Daar organiseerden en coördineerden ze de hele show rond de start van de race op zondag 22 oktober.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]