Soubry is al langer het favoriete pasta-merk van veel Belgen: sinds bijna 100 jaar maakt het familiebedrijf zowel pasta als bloem waarmee wij massaal heerlijke schotels op tafel toveren. En Soubry mag dan al zweren bij een aantal goede tradities, het bedrijf legt een gezonde appetijt voor vernieuwing aan de dag. Zo pakt het met de regelmaat van de klok met vernieuwende producten uit (denk bijvoorbeeld maar aan pasta op basis van haver en spelt).
Ook voor haar communicatie kiest Soubry resoluut voor vernieuwing. In samenwerking met Havas kreeg Soubry een strategische verjongingskuur, met als eerste tastbare resultaat een nieuwe TV-spot, die heel veel Belgen wisten te smaken. Getekend ‘Soubry smaakt naar samen’. Vanaf deze week staat de nieuwe soubry.be in een compleet nieuwe outfit live. De nieuwe website vult de baseline ‘smaakt naar samen’ in met inspirerende content zoals video-recepten, tips & tricks en handige productinfo waarmee je meteen aan de slag kunt.


Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]