Havas geeft site Soubry verjongingskuur

Soubry is al langer het favoriete pasta-merk van veel Belgen: sinds bijna 100 jaar maakt het familiebedrijf zowel pasta als bloem waarmee wij massaal heerlijke schotels op tafel toveren. En Soubry mag dan al zweren bij een aantal goede tradities, het bedrijf legt een gezonde appetijt voor vernieuwing aan de dag. Zo pakt het met de regelmaat van de klok met vernieuwende producten uit (denk bijvoorbeeld maar aan pasta op basis van haver en spelt).
Ook voor haar communicatie kiest Soubry resoluut voor vernieuwing. In samenwerking met Havas kreeg Soubry een strategische verjongingskuur, met als eerste tastbare resultaat een nieuwe TV-spot, die heel veel Belgen wisten te smaken. Getekend ‘Soubry smaakt naar samen’. Vanaf deze week staat de nieuwe soubry.be in een compleet nieuwe outfit live. De nieuwe website vult de baseline ‘smaakt naar samen’ in met inspirerende content zoals video-recepten, tips & tricks en handige productinfo waarmee je meteen aan de slag kunt.


CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]