Havas Group neemt 100% van de aandelen van het Amsterdamse full service agency Lemz over. Lenz werd opgericht in 2000 en was in 2014 nog '2nd best independent agency in the world' op het Cannes Festival of Creativity. Het team bestaat uit 45 medewerkers en werkt voor klanten als IKEA, Nederlandse Loterij, verzekeraar CZ, Greenchoice, het pensioenfonds PFZW en Hallmark. In 2014 scoorde Lemz met de campagne 'Sweetie' tegen cyberpedofilie.
Lenz wordt samengevoegd met Havas Boondoggle, het Amsterdamse zusterbedrijf van Boondoggle Leuven. De nieuwe naam van het fusiebureau wordt Havas Lemz. Willem van der Schoot, CEO van Lemz, zal het 80 medewerkers tellende fusiebureau leiden.

Lemz management
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]