
Havas Group neemt 100% van de aandelen van het Amsterdamse full service agency Lemz over. Lenz werd opgericht in 2000 en was in 2014 nog '2nd best independent agency in the world' op het Cannes Festival of Creativity. Het team bestaat uit 45 medewerkers en werkt voor klanten als IKEA, Nederlandse Loterij, verzekeraar CZ, Greenchoice, het pensioenfonds PFZW en Hallmark. In 2014 scoorde Lemz met de campagne 'Sweetie' tegen cyberpedofilie.
Lenz wordt samengevoegd met Havas Boondoggle, het Amsterdamse zusterbedrijf van Boondoggle Leuven. De nieuwe naam van het fusiebureau wordt Havas Lemz. Willem van der Schoot, CEO van Lemz, zal het 80 medewerkers tellende fusiebureau leiden.

Lemz management

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





