Havas Group, nu data-driven en 100% programmatic


Havas Group gooit zich nadrukkelijk op data en op programmatic, twee belangrijke pijlers voor de toekomst van de communicatiesector. Meer dan één vierde van haar werknemers heeft er intussen mee ingestemd om met « 100% Programmatic » te werken, een intern trainingsprogramma beschikbaar via het interne leerplatform Havas University, dat alle doelstellingen van programmatic uitlegt en een aantal unieke competenties aanleert om autonomer te kunnen werken. De eerste fase van het programma vond dit najaar plaats voor de werknemers van de creatieve- en media-organisaties uit meer dan veertig landen en zal in februari 2017 uitgerold worden naar alle medewerkers.
« 100% Programmatic » biedt 8 tot 10 uur online lessen aan. De rijke en gevarieerde inhoud combineert tekst, video, interviews, tests en discussieruimtes met interventies van de groep en technologische partners. Er worden drie competentieniveaus onderscheiden: fundamenteel (begrippen en algemene concepten begrijpen rond programmatische taal, net als de effecten op de creatie en de media), geavanceerd (met day-to-day applicaties en aangepaste modules) en elite (gefocust op strategische visie en programmatic leadership skills voor community- en netwerkontwikkeling).
De impact op de werknemers tijdens de eerste fase was alvast een succes. Zo gaf 96% van de deelnemers aan zich zelfzekerder te voelen bij het spreken over programmatic en 97% raadt de training zelfs aan bij andere collega’s.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


