Havas houdt Brussel netjes

Na een openbare aanbesteding wint Havas WW Brussels het communicatiebudget van Net Brussel voor de komende vier jaar. Havas WW Brussels werd geselecteerd na een pitch waaraan ook The Manifest, RCA Group, 4 Sales en BBDO Belgium deelnamen en komt binnenkort met een nieuwe geïntegreerde campagne voor het Brusselse agentschap voor afvalophaling, afvalverwerking en reiniging.
" Het is een mooi merk en een mooie overwinning," zegt Thierry Debièvre, managing partner bij Havas WW Brussels. "We staan klaar om samen met Net Brussel een problematiek aan te pakken met een grote maatschappelijke inslag. Een mooie uitdaging die wij met veel plezier aangaan. Natuurlijk vinden wij het ook fantastisch dat we nu opnieuw gekozen worden door een adverteerder waarvoor we enkele jaren geleden al de communicatiestrategie hebben vastgelegd."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]