Sinds maandag 11 mei biedt de groep PSA, die de automerken Peugeot, Citroën, Opel en DS Automobiles overkoepelt, de mogelijkheid om een wagen te kopen van thuis. Via een interface die is ontwikkeld tussen de systemen van de PSA Group en itsme kunnen klanten hun aankoopproces voltooien en het bestelformulier voor hun toekomstige wagen elektronisch bevestigen en authenticeren, in alle veiligheid. Deze oplossing werd in minder dan 8 weken tijd ontwikkeld door Havas in volle Covid-19 crisis en is een nieuw strategisch verkoopkanaal voor de groep.
En ze is meer dan welkom. Hoewel de exitmaatregelen van de regering de heropening van dealerships op 11 mei toelaten, wil een deel van de bevolking terecht de risico’s minimaliseren door hun aankopen thuis te doen. Didier Blokland, de nieuwe CMO director van de PSA-groep, was snel overtuigd van deze nieuwe mogelijkheid die het Havas Brussel-team voorstelde aan Peugeot. Ze werd snel overgenomen door de andere merken van de PSA-groep.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]