Euro RSCG Belgium lanceert Havas City, een gloednieuw bureau dat de merken opnieuw naar het hart van hun tijd en van de samenleving wil brengen. Als klein bedrijfje heeft het de luxe om zich uitsluitend te concentreren op de hoofdzaak: merken opnieuw aansluiting laten vinden met de consumenten en ze ‘city’ maken: dit wil zeggen merken die inspelen op de intelligentie van hun publiek, die bepaalde waarden delen met hun klanten, die luisteren naar hun behoeften en die hen niet langer dingen voorliegen. De tijd waarin merken zich dominant opstelden lijkt voorbij. “De consument is mondiger geworden. In een fractie van een seconde weet hij zijn kritiek te verwoorden. Merken moeten de waarde creëren die ze vertederend maakt”, legt Gino Del Ben uit, Creative Director van Havas City. Carine Feltgen, de nieuwe Managing Director, vult aan: “Merken moeten nu herinneren aan waarmee ze de klant van dienst kunnen zijn, wat ze kunnen doen voor hem en op welke manier ze belangrijk zijn in zijn leven.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]