Euro RSCG Belgium lanceert Havas City, een gloednieuw bureau dat de merken opnieuw naar het hart van hun tijd en van de samenleving wil brengen. Als klein bedrijfje heeft het de luxe om zich uitsluitend te concentreren op de hoofdzaak: merken opnieuw aansluiting laten vinden met de consumenten en ze ‘city’ maken: dit wil zeggen merken die inspelen op de intelligentie van hun publiek, die bepaalde waarden delen met hun klanten, die luisteren naar hun behoeften en die hen niet langer dingen voorliegen. De tijd waarin merken zich dominant opstelden lijkt voorbij. “De consument is mondiger geworden. In een fractie van een seconde weet hij zijn kritiek te verwoorden. Merken moeten de waarde creëren die ze vertederend maakt”, legt Gino Del Ben uit, Creative Director van Havas City. Carine Feltgen, de nieuwe Managing Director, vult aan: “Merken moeten nu herinneren aan waarmee ze de klant van dienst kunnen zijn, wat ze kunnen doen voor hem en op welke manier ze belangrijk zijn in zijn leven.”
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]