Havas Media zorgt voor versterking

Media / News / People

HAVASBegin dit jaar kon Havas Media zich verheugen op de komst van ervaren krachten zoals Marc Dewulf (afkomstig van Dentsu Aegis), de COO die de leiding op zich neemt van de volledige expertisegroep, Ruben Ceuppens (afkomstig van Social Lab), Head of Socialyse, en Arnaud Destrée (afkomstig van GroupM), Head of Programmatic.
Sinds mei kwamen niet minder dan 10 nieuwe talenten aansluiten bij het bureau. Patricia Lo Presti (afkomstig van UM) bij het Commerciële team (Raad) als Account Director, ook Maurine Piette (afkomstig van MediaCom) als Account Manager en Josiane Uwimana als Account Executive. Caroline Grangé (afkomstig van IPM) kwam aan het hoofd van Publishing (Pers en Digitaal), en krijgt daar het gezelschap van Aurélie Renquet (afkomstig van IPM) en Séfana Zoufir, respectievelijk Publishing Accountmanager en Publishing Account Executive. Sandra Ruiz-Pelaez (afkomstig van Havas Media Barcelona, eerder ook actief bij OMD España) brengt Havas haar internationale ervaring als Performance Expert. Gaetan Ickx, PhD in biomedische wetenschappen aan de UCL (CSA, Data Analyst), Céline Denoiseux (Broadcast, Account Executive) en Julien Droulans (Operations Coordinator) sloten de lijst nieuwkomers van de voorbije acht maand af.