Havas-studie: back to normal?

Coronavirus all the way... Intussen blijft het onze manier van leven en werken drastisch beïnvloeden, net als de manier waarop we media consumeren. Havas Village maakte voor de vijfde keer een media-analyse rond de impact van het virus op ons landje. Het document is het resultaat van een samenwerking van de strategische cel van Havas Media met die van Havas Worldwide, het creatief bureau binnen Havas Village. We lichten enkele punten voor u uit.
Wat doet het coronavirus met ons geld? We zijn nog steeds benieuwder dan ooit naar financieel nieuws... Vooral De Tijd is bezig aan een flinke opmars.
Het bereik dat merken halen op Facebook en Instagram heeft stilaan zijn hoogste punt bereikt. Gaan we back to normal?
Nieuwsprogramma’s op televisie blijven natuurlijk belangrijk. Vlamingen houden vooral vast aan Het Journaal (VRT), op de voet gevolgd door Het Nieuws (vtm). Vooral het avondnieuws krijgt ons achter onze schermen.
Het wordt nog maar eens bevestigd: met een daling in consumptie overdag lijken we terug onze oude tv-gewoonten aan te nemen.
Het enige waar we ons écht zorgen over blijven maken: de economie... Uit deze Havas-studie blijkt dat Belgen daaromtrent meer met de handen in het haar zitten dan over hoe ons land deze crisis beheert op gezondheidsvlak.
U kunt de volledige studie hier raadplegen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]