Ondernemers lopen soms over van de businessideeën. Bankiers lopen dan weer over van de ideeën om ze te financieren. Dat is het thema dat ING België en haar bureau Havas WW Brussels uitspelen in een nieuwe campagne. Die moet aantonen dat ING dezelfde innovatieve geest en creativiteit aan de dag legt als ondernemers. Want naast de klassieke kredieten stelt ze ook innoverende financieringsoplossingen voor, zoals Crowd Funding, Private Equity, leasing en dies meer.
Met een frisse grafische aanpak wijzen print, POS en banners er in de campagne op dat “achter al uw businessideeën een goed financieringsidee” zit. Het radioluik schetst daarnaast het opborrelen van ideeën bij de meeste ondernemers en de creativiteit van ING om hen te steunen in hun business.
Credits:
Agency: Havas WW Brussels
Client: ING België
Illustration: Ryan Todd
Geluidsstudio: Cobra
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]