Hays en Manchester City verlengen partnerschap

Communication / News

Hays, actief in rekrutering van gekwalificeerde, professionele en getalenteerde personen, verlengt het wereldwijde partnerschap met Manchester City Football Club. Hays werd in 2013 de officiële rekruteringspartner van Manchester City en verlengde de samenwerking voor het eerst in 2016. In de afgelopen zes jaar heeft Hays de relatie met de City Football Group verder uitgebreid; Hays werd de officiële rekruteringspartner van New York City FC in 2015 en van Manchester City Women in 2017. Recentelijk zijn ze ook in zee gegaan met Yokohama F. Marinos, de Japanse kant.

Als marktleider die elke dag met duizenden werkzoekenden en werkgevers werkt, was Hays de perfecte kandidaat om een winnend team samen te stellen voor de Club. Verder heeft Hays de juridische, financiële, HR-, commerciële, marketing- en communicatiejobs van City ingevuld vanuit de Hays-kantoren in Manchester, Londen, New York en Singapore. Tijdens de nauwe samenwerking met Manchester City, heeft Hays de overeenkomsten tussen de werk- en topsportwereld bij de mannen- en vrouwenteams verkend. Deze samenwerking vormde een goede basis voor het partnerschap, met een sterke focus op leiderschap, ontwikkeling, scouting en de ingrediënten die nodig zijn voor het creëren van een hoog presterend team.
In januari lanceerde Hays een reeks video's in het kader van de "Match Your Ambition-campagne”, met daarin Manchester City-spelers Kevin De Bruyne, Bernardo Silva, Kyle Walker, Keira Walsh, Nikita Parris en Jen Beattie. De interviews waren gericht op het ontdekken van de persoonlijke eigenschappen en vaardigheden die nodig zijn om een topvoetballer te worden. De vele inspirerende verhalen en berichten van Manchester City-spelers waren dan weer bedoeld om professionals aan te moedigen voor de verdere ontwikkeling van hun carrière.
Hays zal de komende vier jaar nauw met City samenwerken om nieuwe digitale en sociale content te ontwikkelen, en zal de partnerschappen blijven betrekken en benutten om een wereldwijd publiek te bereiken. De nieuwe naamgevingsrechten zullen de vernieuwingen blijven stimuleren, wat van Hays een officiële Tour Sponsor zal maken voor de overzeese tours van de Club en de Hays-personeelsleden de kans zal bieden om wereldwijd toegang te krijgen tot nieuwe en boeiende ervaringen.