Naar goede gewoonte zendt Studio Brussel ook dit jaar ‘De Zwaarste Lijst’ uit, 66 rocknummers gekozen door de luisteraars. De hardste lijst wordt opnieuw gepresenteerd door Alex Agnew. Vorig jaar kozen de luisteraars “Master of Puppets” van Metallica als absolute nummer 1. Afwachten welke plaat dit jaar zegeviert. Om het Studio Brussel-publiek klaar te stomen voor het hardere werk, toonde DDB Brussels het verhaal achter het nieuwe logo van De Zwaarste Lijst. Insiders weten vanzelfsprekend dat headbangen en rockmuziek onlosmakelijk verbonden zijn. Daarom baseerde DDB z’n nieuwe televisiespot op 6 rockers die losgaan met hun haar, wat verf en loeiharde rockmuziek. Want zeg nu zelf, wie kan er beter De Zwaarste Lijst aankondigen dan de metalfans zelf?
Credits
Clients: Jan Van Biesen, Witse Van Rillaer
Brand: Studio Brussel
Campaign: De Zwaarste Lijst
Agency: DDB Brussels
Creative Director: Odin Saillé, Dieter De Ridder
Creative team : Jolien Elegeert, Jonas Caluwé
Accountmanagement: Francis Lippens, Annelies Nyns, Margaux Mariens
Tv-producer: Brigitte Verduyckt
Production: The Breakfast Club
Directors: Koen Blauwblomme en Pieter De Ridder
Logo and hand lettering: Ship Of Fools
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]