A.S.Adventure lanceerde recent een eigen gespecialiseerd schoenenatelier. Want voor een los veterhaakje of afgesleten zool hoef je je wandelschoenen nog niet te vervangen, integendeel. Van kleine herstellingen tot volledige herzolingen: A.S.Adventure geeft je trouwe stappers graag een tweede adem.
Zo'n buitengewone service vraagt om buitengewone communicatie, vonden ze bij HeadOffice. Daarom creëerde het bureau een televisiepot die het schoenenatelier op een unieke manier in beeld brengt.
"Wandelschoenen zijn meer dan alleen schoenen: ze brengen je naar plaatsen en ervaringen. Je hoofd leegmaken in het bos, over prikkeldraad klauteren, over een beekje springen... je wandelschoenen hebben altijd voor je gezorgd. Het schoenenatelier van A.S.Adventure zorgt nu voor hen," zegt Stijn Jacquemyn, creative director bij HeadOffice, over de campagne.
De spot van 20 seconden, met de wandelschoenen van een A.S.Adventure-medewerker in de hoofdrol, zal in juni te zien zijn op online televisie. De gebruikssporen van dit veelvuldig (en gretig!) gedragen paar schoenen werden vastgelegd met een speciale lens. "We hebben ervoor gekozen om niet de service zelf in beeld te brengen, maar de toegevoegde waarde die het biedt," klinkt het.
Deze spot maakt deel uit van een bredere campagne rond het dienstenaanbod van A.S.Adventure. Naast het schoenenatelier, waar je terecht kunt voor schoenonderhoud en schoenreparatie, biedt de outdoorretailer ook een wasservice, kledingreparatie, materiaalverhuur, personal shopping en voetmeting en -analyse.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]