HeadOffice en deCheckers onderscheiden feit van fictie

Was die Facebookpost fake news of niet? En is dat een echte afbeelding op Instagram of een creatie van Dall-e? Het internet staat vol met (mis)informatie. Bij twijfel is er deCheckers, een Vlaams platform dat alle vragen over de echtheid van bepaalde nieuwsberichten of afbeeldingen op één plek verzamelt. Professionele factcheckers doen hun werk en alle factchecks worden verzameld op www.decheckers.be.
Het doel van deCheckers is om feiten van fictie te helpen onderscheiden. Om de lancering ervan een boost te geven, vroegen deCheckers aan HeadOffice om te helpen bij het uitrollen van een robuuste influencercampagne op TikTok. Het bureau ging enthousiast aan de slag en stuurde enkele influencers een leuke uitdaging: was hun verklaring waar of niet? Aan hen om het uit te zoeken én hun bevindingen vervolgens te delen op TikTok. En wat is nog een must-have op dit socialmediaplatform? Klopt, sterke formats en een opvallende lanceringsvideo.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]