HeadOffice geeft familierecepten hedendaagse twist voor Miele

Crea / News

HeadOffice ontwikkelde voor Miele ‘Generations of Taste’, een videoreeks waarin topchef Seppe Nobels als tastemaker traditionele recepten - die van generatie op generatie worden doorgegeven - in een nieuw en verfrissend jasje stopt. Elke familie heeft wel een typisch familiegerecht dat van vader of moeder op zoon of dochter wordt doorgegeven. Net dat culinaire erfgoed wil ‘Generations of Taste’ in beeld brengen, maar dan met een vernieuwende toets. 

Seppe Nobels nodigt telkens een andere chef of influencer uit om samen een geüpdatete versie van zijn of haar familiegerecht klaar te maken. De kijker krijgt in elke video ook een handige hack mee. In de eerste video (in juni op de website, het YouTube-kanaal en de socialmediapagina’s van Miele) maakt Seppe Nobels, samen met zijn mama, zijn eigen favoriete familiegerecht klaar: konijn op wijze van de haes. De naam is een knipoog naar zijn moeder, Hilde Van haesendonck.

Videocontent à point voor Miele

Met dit videoformat wil HeadOffice het generatie-aspect van koken in de kijker plaatsen, een idee dat perfect aansluit bij de levenslange kwaliteit van de toestellen van Miele. De videocontent met topchef Seppe Nobels doet foodies watertanden én tegelijkertijd wijst het op de topresultaten die je met keukentoestellen van Miele behaalt #jouwkeukenopzijnbest. Het innovatieve van Miele komt in dit concept naar boven, wat naadloos aansluit bij de vernieuwde familiegerechten die Seppe en zijn gasten op tafel toveren. “Met Generations of Taste komt het familiale aspect van koken mooi naar voren, waarbij de keukentoestellen van Miele de perfecte aanvulling vormen. Op héél wat vlakken – van het koesteren van familiegerechten tot duurzaam koken -  is Seppe Nobels de perfecte match met Miele. Dat hij voor ons kookt, is de kers op de taart,” zegt Céline Van den Rijn, marketing director Belux bij Miele.