Influencermarketing is een populair onderwerp. HeadOffice heeft daarom een samenwerking opgezet tussen ICI PARIS XL, influencer Dilan Sabah en cosmeticamerk Urban Decay. Voor Beauty&YOU (het magazine van ICI PARIS XL) zocht HeadOffice een leuk, jong en invloedrijk model om samen verschillende looks mee te creëren. Looks die het model vervolgens zelf zou brengen op de cover van het najaarsnummer rond trends. Dilan Sabah is een jonge influencer die als studente nog bij ICI PARIS XL gewerkt heeft en die al eerder een partnership aanging met Urban Decay.
HeadOffice creëerde drie looks en het concept en styling van de (cover-)shoot van Beauty&YOU. Daarnaast maakte het bureau meteen ook cross channel content voor alle owned kanalen van ICI PARIS XL: tutorials op YouTube, interview en tips rond de looks in het magazine en online... Alles werd gedeeld op Instagram.
Het resultaat werd niet alleen gedeeld door ICI PARIS XL, maar ook door Dilan zelf en het internationale Urban Decay profiel. Dilan heeft sinds het verschijnen van de Beauty&YOU meer dan 10.000 volgers erbij gekregen. Haar 251k volgers zagen haar Beauty&YOU-cover en de looks uit het magazine op haar profiel, wat ICI PARIS XL op zijn beurt meer visibiliteit gaf.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]