HeadOffice opent droomwereld voor ‘World of Trademart’

Bij de start van elk inkoopseizoen organiseert Trademart events om retailers uit verschillende sectoren (mode, interieur & deco, baby & kids, …) kennis te laten maken met de nieuwste trends. Om hier groots mee uit te pakken ontwikkelde HeadOffice (HO) voor de vierde keer ‘World of Trademart’ als verbindende koepel. HO bracht twee tegenstrijdige lifestyletrends samen: opbouwend positivisme én kil realisme. Het resultaat? Vrolijke, felle kleuren die in combinatie met metallics en spiegels samenvloeiden in een unieke campagnestijl.
Naast de uitwerking van een printuitnodiging, e-mails, teasing video’s en social content, hielp HeadOffice ook bij de inkleding van de events. In het Atrium (het kloppende hart van Trademart) bouwde men een grote installatie, volledig ingekleed in de campagnestijl, waar je letterlijk tussen de trends voor de komende seizoenen wandelt. “Er is door de mensen bij HeadOffice opnieuw een mooie, unieke en opvallende stijl neergelegd waarmee we onze bezoekers maximaal kunnen inspireren”, zegt Dieter Eeckhout, head of marketing bij Trademart.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]