HeadOffice scoort in Nederland met twee content awards

Awards / News

De campagnes van HeadOffice blijven ook buiten de landsgrenzen niet onopgemerkt. Zo viel het agency in de prijzen op de CMTA’s, awards uit Nederland die content cases (over de grenzen heen) belonen.  

Na tien BOCA’s mee naar huis te nemen, waaronder twee gouden voor Samsung en A.S.Adventure, was ook de vakjury in Nederland onder de indruk van het werk van HeadOffice. Tijdens de Content Marketing | The Awards, een initiatief van Platform Content Marketing, mocht het agency prijzen in ontvangst nemen voor A.S.Adventure en Samsung. 

HeadOffice neemt de Medal ‘Beste Geïntegreerde Distributie- en Promotie-aanpak’ mee naar huis voor Daily Dose of Nature van A.S.Adventure. In die campagne motiveert het bureau mensen om dagelijks in de natuur te trekken.  

Content Flipped voor Samsung kreeg de Zilveren Award ‘B2B Content Marketing Programma’. Voor die campagne maakte HeadOffice educatieve content in België en Nederland Gen Z-proof. 

 

“Natuurlijk zijn we bijzonder trots om een erkenning te krijgen van buitenlandse collega’s uit het vak. Des te meer omdat het opnieuw toont dat onze vernieuwde aanpak opvalt en resultaten oplevert tot over onze eigen grenzen,” zegt Stijn Jacquemyn, creatief directeur bij HeadOffice.