HeadOffice, van seminar naar webinar voor ABB

Crea / News

Covid-19 heeft de manier van werken stevig door mekaar geschud. Thuiswerk is de norm en workshops, seminaries en live-events kunnen in hun huidige vorm (even) niet meer plaatsvinden. De oplossing om toch kennis te delen, prospecten te informeren en je netwerk verder uit te breiden? Een webinar. En dat is precies wat HeadOffice deed voor ABB: het faciliteren van webinars om op een uitdagende en creatieve manier de doelgroep te bereiken.

De near future? Die is er vandaag al. Covid-19 heeft dat proces enkel maar versneld en ook bedrijven begrijpen, meer dan ooit, dat content niet altijd op de klassieke manier moet gepresenteerd worden. Een webinar biedt nieuwe perspectieven. Geen klassieke lezingen, seminaries of events meer: digital is levendiger dan ooit. Bovendien daagt een webinar een onderneming uit om creatiever te zijn, meer experts aan de spreken en de doelgroep nauwer te omschrijven om zo gerichtere content te kunnen aanbieden.

En dat out of the box werkt, bewijst HeadOffice met een reeks webinars voor ABB, een grote B2B-speler op vlak van transmissie. Ze zijn actief in heel uiteenlopende vakdomeinen zoals proces- en productautomatisering, distributie van elektriciteit én elektrische, elektronische en installatietechnische producten en systemen. Headoffice faciliteerde voor drie sectoren binnen ABB een reeks webinars. Er zijn gratis webinars over HVAC waarin experts verschillende thema’s behandelen. Momenteel werkt HeadOffice voor ABB nog webinars uit rond chemicals en food & beverages.