Om klantenrelaties verder uit de bouwen en social copy te creëren die blijft plakken, haalt HeadOffice, contentmarketing agency uit Herent, vier nieuwe toptalenten binnen.
Zo verankert HeadOffice zich verder in zijn positie als contentmarketingbureau voor grote bedrijven uit de Benelux en daarbuiten. Het accountteam krijgt er twee nieuwe accountmanagers bij. Yasmin Hilven en Albina Ahmetaj deden in het verleden ervaring op bij Kunstmaan | Accenture Interactive, maar zijn klaar om hun expertise nu binnen HeadOffice los te laten. Zij zullen zich toeleggen op de klantenrelaties, waarbij hecht teamwork en resultaat primeren. Nog bij het accountteam komt Nona Buyse. In haar functie als account executive zal ze zich voornamelijk focussen op de verdere social en digitale ontwikkeling van haar klantenportefeuille. En last but not least: het contentteam krijgt er met Margot Gerets een nieuwe collega bij. Zij haalt haar scherpe pen én social media skills boven om zich toe te leggen op social copy, online creatie en communitybuilding.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]