ACC en Custo organiseren voor de zesde keer de Best of Content Awards, en kunnen daarbij beroep doen op een bijzonder toegewijde jury van 24 opdrachtgevers uit de wereld van contentmarketing. Zij hebben zich online uitgesproken over maar liefst 91 cases.
De jury was volgens de organisatie duidelijk onder de indruk, want 65 inzendingen haalden de shortlist: 36 in de categorieën contentmarketing (strategie en distributie) en 29 in 'content craftsmanship'. De juryleden hakken de knoop door tijdens de live jurydag op 3 oktober in de Zaventemse ACC-kantoren. De craftsmanship-jury zal het fysieke materiaal voor de Craftsmanship Awards beoordelen, terwijl de jury voor Content Marketing (Strategy & Distribution) de genomineerde bureaus binnen de contentmarketing categorieën zal beoordelen tijdens een live presentatie van de 36 geselecteerde cases.
Daarbij valt op dat vooral HeadOffice het meeste kans maakt om in de prijzen te vallen, met zeven shortlists in de categorie contentmarketing en ook een nominatie voor de Craftsmanship Awards. Com&Co en The Fat Lady zijn de rechtstreekse achtervolgers met elk zes genomineerde cases. In totaal maken 20 bureaus kans op een fel begeerde BOCA 2023 Award.
De volledige lijst met alle genomineerde cases vind je hier.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]