Hearts and Sciences dankzij P&G

Omnicom Media Group (OMG) start een mediabureau dat louter voor Procter & Gamble (P&G) zal werken. Hearts and Sciences krijgt zijn adres aan 7 World Trade Center in New York. Het zal zowat 350 mensen tewerkstellen. Volgens The Drum komt Scott Hagedorn aan het roer van Hearts and Sciences. Hij is nu nog ceo van Annalect, een dochter van Omnicom die zich specialiseert in data.
Omnicom kondigde aan het een derde mediabureau zou oprichten nadat het het leeuwendeel van het mediabudget van P&G in Noord-Amerika binnenhaalde. Dat budget is meerdere miljarden dollar waard. De andere twee mediabureaus zijn PHD en OMD. P&G zette zijn mediabudget in Noord-Amerika afgelopen jaar in competitie. Omnicom was het enige bureau dat voordien niet voor één van de merken van P&G werkte. Het won de competitie van Mediavest Group (Publicis), Carat (Dentsu Aegis) en Mediacom (WPP).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]