Hedin Automotive plankgas vooruit met Ads & Data

Mocht Hedin Automotive niet meteen een belletje doen rinkelen, dan doet de merknaam Mercedes-Benz dat ongetwijfeld wel. Met maar liefst 15 vestigingen verspreid over Antwerpen, Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen is Hedin Automotive al enkele jaren de grootste Mercedes-Benz dealergroep in België. De autoverdeler is actief in de markt van de personenwagens, de bedrijfswagens én de trucks. Bovendien hebben ze sinds kort ook een eigen Mercedes-EQ Experience center, een belevingscentrum in Gent waar alles in het teken staat van elektrisch rijden.
Als Mercedes-Benz sterkhouder zet Hedin Automotive, naast hun online aanwezigheid, ook regionaal sterk in op impactvolle advertentiekanalen. De dealergroep ging daarom een samenwerking aan met Ads&Data, want targeting is een absolute meerwaarde voor hen. Bovendien bleken de eigen online video-creaties perfect bruikbaar voor de Smart AD-campagne.
“Smart AD in de toekomst terug inzetten, is voor ons absoluut een GO! We hebben veel fijne reacties gekregen en dankzij de overzichtelijke rapportage van SBS zijn onze resultaten tastbaar én analyseerbaar,” besluit Evy Andries, director marketing and business development center Hedin Automotive.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





