Heeft Luminus de warmste werknemers?

Dit jaar besloot Luminus twee goede doelen te steunen: de Warmste Week in Vlaanderen én de Nostalgie Magic Tour in Wallonië. Daarop kwam hun communicatiebureau Havas met het voorstel om meer te doen dan enkel geld geven. Het resultaat is “De Warmste Werknemers”. De ‘Warmste Werknemers’ zijn een groep medewerkers van Luminus, die vrijwillig tijd willen spenderen aan het goede doel. Zij komen de komende weken gratis mensen te hulp die zich inzetten voor het goede doel. In Vlaanderen gebeurt dit bij acties in het kader van de Warmste Week, aan Waalse kant bij het inzamelen van speelgoed voor minderbedeelde kinderen via de Nostalgie Magic Tour.
De campagne bestaat deels uit interne communicatie (e-mailing, affichage en een platform waar werknemers zich kunnen opgeven als warmste werknemer), maar natuurlijk ook uit een extern luik: video op Instagram/facebook, radiospot, e-mailing, pre-rolls en -last but not least - een platform waar je je warmste werknemer kan reserveren. Met deze actie wil Luminus tonen dat het een bedrijf is met het hart op de juiste plaats en dat hun baseline meer dan ooit waar blijkt: “Samen maken we het verschil”.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]