Heeft u al ontbeten?

Communication / Marketing / Gesponsorde inhoud

BS8 agence communicationOok in het najaar zijn er de Breakfast Sessions van PUB en Belga News Agency. Thema's die dit jaar nog aan bod komen zijn het zoeken naar (en vinden van) een geschikt communicatiebureau, news feed customisation, het genereren van return on investment via sociale media en het dilemma tussen native advertising en inbound marketing.

Schrijf u vanaf nu in voor de Breakfast Session van 18 september (zie hieronder) en geniet van het “Early Bird” tarief. Indien u zich inschrijft voor 31 augustus krijgt u een korting van €50, en zelfs €150 als PUB-abonnee (-€50 als early bird en -€100 als abonnee).

U leest later op pub.be en in PUBNews wanneer u kunt inschrijven voor de andere Breakfast Sessions.

18 september - Heeft u écht behoefte aan een communicatiebureau?

Wat is de toegevoegde waarde van een bureau? Welke criteria zijn handig bij het maken van een keuze? Met welk budget moet je rekening houden? Loont het voor elke adverteerder de moeite om een bureau in te schakelen? Of volstaat een grafische studio? Het zoeken van de meest geschikte partner is voor adverteerder noch bureau een eenvoudige zaak. Nicolas Finet toont hoe Sortlist de zaken aanpakt, ver voorbij de algoritmes.

16 oktober - News feed customisation

Zijn de veranderingen die zich door de snelle technologische vooruitgang voordoen in de nieuwsindustrie een bedreiging voor de traditionele massamedia of een opportuniteit? En wat zijn de voor- of nadelen van gepersonaliseerd nieuws voor de adverteerders? Lieven De Maertelaere van Belga maakt u wegwijs.

20 november - Het genereren van return on investment via sociale media

Yves Baudechon van Social.Lab weet, net al u, dat uw consumenten, uw fans actief zijn op sociale media. Maar ze zijn niet van bij de eerste oogopslag gewonnen voor uw nieuwe product. Uitdagingen aangaan, het nemen van risico's, het juist inschatten van het belang en de impact van sociale media, de productie van emotionele én rationele content op sociale media... om het nog niet te hebben over het genereren van return on investment...

18/12 : Native Advertising of inbound marketing ?

Native Advertising is de Canada Dry van de reclame, wordt soms gezegd. Maar wat dan met inbond marketing. Wat, zegt u? Inbond marketing! Wat is dat, hoe maak je er gebruik van? Wat zijn de vereisten? Specialisten van Outbrain tonen wat mogelijk is en hoe u een keuze kunt maken.

Deze Breakfast Session wordt gegeven in het Frans en in het Nederlands. De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

PRAKTISCH

Belga News Agency, Arduinkaai 29, 1000 Brussel

  • €295 (excl. 21% BTW) per sessie
    €245 (excl. 21% btw) tot en met 31 augustus
  • Abonnees van PUB betalen uiteraard minder: €195 (excl. 21% BTW)
    €145 (excl. 21% btw) tot en met 31 augustus

Neem contact met ons op voor meer informatie op +32 2 743 34 13 of schrijf in via Eventbrite. Het aantal plaatsen per Breakfast Session is beperkt.

Opgelet: bent u PUB-abonnee, dan ziet u, als u bent ingelogd, hieronder een link naar het inschrijvingsformulier voor PUB-abonnees. Dan betaalt u slechts 195 euro in plaats van 295 euro (prijzen exclusief BTW).

[membership level="0"][/membership]
[membership level="1,2,3,4,5,6,9,10,11,12"] [/membership]