Helga Van Hover en Vincent Marchal samen onderweg bij MobilAd

MobilAd groeide de voorbije jaren uit tot een vaste waarde in de OOH-markt en heeft de ambitie om de komende jaren verder te groeien. Om dit te verwezenlijken besliste Vincent Marchal om een sparring partner aan boord te nemen. Helga Van Hover neemt een participatie van 50% in het bedrijf.
Van Hover was tot voor kort managing partner bij Media Expo en Mediafield. Ze verwierf een grondige kennis van de affichagemarkt als commercieel directeur bij Think media. Door haar lange ervaring als brand manager bij The Swatch Group kan zij zich in de situatie van de adverteerder inleven en hierdoor producten ontwikkelen en aanbieden die aan de noden van de markt voldoen.
MobilAd biedt een ruime waaier aan media-oplossingen waarbij de “consumer on the move” op een verrassende en intensieve manier wordt bereikt. Alle media van MobilAd bevinden zich in een reclameluwe omgeving en focussen op een actieve bevolking uit de hogere sociale klasse.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]