Helga Van Hover en Vincent Marchal samen onderweg bij MobilAd 


News

Foto_persbericht 28_8_17MobilAd groeide de voorbije jaren uit tot een vaste waarde in de OOH-markt en heeft de ambitie om de komende jaren verder te groeien. Om dit te verwezenlijken besliste Vincent Marchal om een sparring partner aan boord te nemen. Helga Van Hover neemt een participatie van 50% in het bedrijf.

Van Hover was tot voor kort managing partner bij Media Expo en Mediafield. Ze verwierf een grondige kennis van de affichagemarkt als commercieel directeur bij Think media. Door haar lange ervaring als brand manager bij The Swatch Group kan zij zich in de situatie van de adverteerder inleven en hierdoor producten ontwikkelen en aanbieden die aan de noden van de markt voldoen.

MobilAd biedt een ruime waaier aan media-oplossingen waarbij de “consumer on the move” op een verrassende en intensieve manier wordt bereikt. Alle media van MobilAd bevinden zich in een reclameluwe omgeving en focussen op een actieve bevolking uit de hogere sociale klasse.