Productiehuis Het Bataljon sleepte de Gold Dolphin Award in de wacht op de Cannes Corporate Media & TV Awards met een bedrijfsfilm voor The Brew Society.
"We zijn vree content om opnieuw erkend te worden op zo'n prestigieus internationaal podium," zegt Mathieu Stevens, creative director bij Het Bataljon. "Deze prijs is een pluim voor ons wijs team en onze voortdurende inzet voor de crème de la crème. We zullen blijven inzetten op de stiel van film, voor ambitieuze merken die verhalen nodig hebben die blijven plakken."
Bekijk de winnende film hieronder:
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]