Het best kept secret van Volvo en New Balls Please

Hoe pak je uit met je product wanneer het eigenlijk nog geheim moet blijven? Volvo Car Belux en New Balls Please maakten van de New XC60 een best kept secret door hem op te stellen in een afgesloten white box waartoe enkel Volvo’s dealers en hun klanten toegang kregen.
In een stijlvol decor dat baadde in het maagdelijke wit en geplaats op een vloer van zacht parket miste de New XC60 zijn verdiende glorie niet. Voor 10 dagen lang werd het allernieuwste model uitvoerig bewonderd en geprezen. De genodigden werden tijdens elk bezoek tevens op een uiterst fijne manier verwend met een glas champagne en versnaperingen.
Om het voertuig nog beter te leren kennen organiseerde Volvo Car Belux enkele verkoopstrainingen in de mysterious white box. Tijdens die sessies maakten de verkopers kennis met de XC60’s allernieuwste snufjes.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]