De broers Durieux zijn een fenomeen. Beide grafici, vooral Laurent, zitten zelden om een mening verlegen. Zoals blijkt uit het dubbelinterview in het nieuwste nummer van PUB Magazine: "Ik heb nooit mijn draai in de reclame gevonden. In België is er geen volwassen grafische cultuur in de reclamewereld. Foto's hebben voorrang. In de jaren tachtig zou ik het je van het gevonden hebben om in de reclame te werken. Ik zou er mijn creativiteit hebben kunnen botvieren en zou binnen de drie maanden in een Porsche gereden hebben. Die tijden zijn gedaan. Creatieven worden er nu tot het uiterste uitgebuit. Het probleem is niet te wijten aan de reclame of de reclamewereld. Het is de fout van de klanten. Meestal zijn het idioten!" Meestal, voor alle duidelijkheid. Niet altijd. U, als u een van die klanten bent, uiteraard niet. Maar dus wel andere klanten...
Meer in het nieuwste magazine van PUB. Heeft u trouwens al een abonnement op PUB? Dan mist u voortaan geen enkel interessant interview...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]