Het is maar om te lachen

Awards / Crea / News

line up song coca colaDe Epica Awards hebben een aparte categorie voor humoristische campagnes. En we kunnen het niet laten om u te verblijden met enkele geweldige spots die voor de editie 2017 van de Epica Awards zijn ingezonden. Wat dacht u bijvoorbeeld van de spot waarmee Coca-Cola het Egyptische nationale voetbalelftal aanprijst?

"The line Up Song"

ENTRANT: FP7/CAI
CATEGORY: Humour in Advertising
AWARD: Gold
ADVERTISER: Coca Cola
COUNTRY: Egypt

Of de eerder al op pub.be gepubliceerde Hovering Art Director?

"The Hovering Art Director"

ENTRANT: mcgarrybowen Amsterdam / Hobby Film
CATEGORY: Humour in Advertising
AWARD: Silver
ADVERTISER: Adobe
COUNTRY: Sweden

Hilarisch is ook deze Thaïse spot:

"Capture"

ENTRANT: McCann Worldgroup
CATEGORY: Humour in Advertising
AWARD: Silver
ADVERTISER: Verena International Co., Ltd.
COUNTRY: Thailand

En een slimme manier om reclame te maken voor je bier is... alle andere biermerken reclame te laten maken voor je bier...

"Responsibly the beer"

ENTRANT: McCann Worldgroup Italy
CATEGORY: Humour in Advertising
AWARD: Silver
ADVERTISER: Ubrew
COUNTRY: Italy