Het Laatste Nieuws en Trouble rollen HLN-app-campagne verder uit

De HLN-app is een populaire nieuwsapp, dat weet u ongetwijfeld. Maar met de Amerikaanse presidentsverkiezingen die op til zijn, wil Het Laatste Nieuws ook de veelheid aan content rond dit belangrijke nieuwsitem in the picture zetten. Hierbij zijn hun live nieuws en ‘heet van de naald’-verslaggeving belangrijke troeven. Voor Trouble was het een hele uitdaging om de vorige ‘Alles waar je hoofd naar staat’-campagne nieuw leven in te blazen. Waar de vorige campagne de nieuwe interface en user experience van de app uitspeelde, draait de campagne nu namelijk rond de veelheid aan live content. De kubus rolt letterlijk door het beeld en bij elke kanteling wordt de verkiezingsstrijd vanuit een ander perspectief in beeld gebracht.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]