Het laatste Nieuws vernieuwt weekendkrant

Media / News

het laatste nieuwsOp zaterdag 22 april introduceert Het Laatste Nieuws haar volledig vernieuwde weekendkrant. De opgefriste lay-out en het ontspannende leesvoer moeten de lezers helemaal in weekendmodus brengen. Deze vernieuwingen liggen helemaal in lijn met de nieuwe campagne en bijhorende slogan ‘In het hoofd. In het hart’, bedacht en uitgewerkt door TBWA. Dit verwoordt perfect wat lezers mogen verwachten. Want niet enkel de lay-out krijgt een opfrisbeurt. Het Laatste Nieuws brengt ook vier gloednieuwe weekendbijlagen.

Pluto is het paradepaardje. Deze bijlage staat in het teken van technologie en wetenschap, zoals je wou dat je het op school gekregen had. Op zoek naar inspiratie over wonen en reizen? Dan is Chill helemaal jouw ding. Lééf staat voor een leven in balans en brengt je consumentennieuws, content over ‘body & soul’ en ‘personal finance’. Tot slot behoort ook Zap tot de nieuwkomers. Hierin vind je interviews met bv’s, tv-nieuws, programmatie en puzzels. De vertrouwde Nina, die blijft uiteraard behouden.

Isabelle Vandenberghe, chef weekendbijlagen Het Laatste Nieuws: “Onze nieuwe slogan ‘In het hoofd. In het hart’ trekken we ook door in de weekendbijlagen. In Pluto verrijken we de kennis van onze lezers met leuke feitjes en artikels over wetenschap en technologie. Terwijl er in Lééf wordt ingezoomd op alles wat ons gelukkig maakt: van voldoende centen tot een goede gezondheid. En hoe blijven we in balans en gelukkig? Want we leven heel de week in een ratrace, tijdens het weekend mag het dus allemaal best wat trager. Alvast een inkijkje: onze reporter Lene Kemps volgde aan de School of Life een sessie over hoe je meer zelfvertrouwen krijgt. Wat ze daaruit wel en niet geleerd heeft, deelt ze dit weekend met onze lezers. En in een volgende editie onderzoeken we datgene wat iedereen graag wil weten: hoe kunnen we de liefde eeuwig laten duren?”