Als er één ding is dat we afgelopen maanden geleerd hebben, dan is het wel hoe belangrijk een goede gezondheid is. Maar ook hoe belangrijk het is om elkaar gezond te houden. Daarom lanceert Delhaize, de supermarkt met een hart voor gezondheid, dit eindejaar een gamma evenwichtige wintersoepen boordevol groenten. Soepen om te delen of schenken aan iemand die je graag ziet en waarvan een deel van de opbrengst rechtstreeks naar de Voedselbanken gaat.
Soepen zijn groentenbommen en zitten boordevol goede voedingsstoffen. Geen wonder dat ze centraal staan in de eindejaarcampagne van Delhaize. Zo zal je tijdens kerst en nieuw in alle winkels van Delhaize een assortiment soepen vinden waarop een sneeuwmannetje staat. Zes heerlijke en deugddoende soepen om te schenken aan iedereen die je gezond wil houden.
Delhaize schenkt op haar beurt dan weer een deel van de opbrengst van deze soepen aan de Voedselbanken: de organisatie die zich inzet voor mensen die zich niet elke dag een verse, voedzame maaltijd – de basisbehoefte voor een gezond leven – kunnen veroorloven. Daarnaast lopen er ook tal van andere initiatieven waarmee Delhaize-klanten op een laagdrempelige manier de Voesdelbanken kunnen steunen. Zo kan je vanaf nu ook je SuperPlus-punten doneren die door Delhaize worden omgezet in donatiegeld.
De eindejaarscampagne wordt op gang getrokken door een emotionele televisiespot (waarin een wel heel bijzondere soep aan bod komt). Ook posters, radiospots en digitale media zullen er iedereen aan herinneren hoe belangrijk het is om elkaar gezond te houden. Een boodschap die op dit moment, relevanter is dan ooit.
Credits
AGENCY: TBWA\Belgium
CLIENT: Delhaize
Aude Mayence, Isabel Broes, Jo Boone, Zara Versaen, Bénédicte Leytens, Peggy Storme, Annelore Van Hove
CAMPAIGN TITLE: Elkaar gezond houden is het mooiste cadeau. // Prendre soin les uns des autres, c'est le plus beau des cadeaux.
CREATIVE DIRECTOR: Frank Marinus
CREATIVE TEAM: Stijn Klaver, Chiara De Decker, Sven Pede, Alex Ameye, Sandrine Rozenberg, Julien Riviezzo, Ymke Smets, Florence Francois
DIGITAL CREATIVE TEAM: Inge Bracke, Anujin Magnaijargal, Julian Lesceux
COPYWRITING: Nadine Claes, Sarah Pierrequin
ACCOUNT TEAM: Geert Potargent, Marieke Michils, Elien Limpens, Vanessa Sponar, Nathalie Thollebeek, Charlotte Dejonghe, Louise Dutron
STRATEGY: Bert Denis, Kristof Janssens, Veerle Verlinden
INTEGRATED BRAND STRATEGIST: Jolien Van Heyste, Katrien Rousseau
TRAFFIC: Elien Cardon, Christine Lips
DIRECTOR STUDIO: Danny Jacquemin
RETOUCHES: Marianne Gualtieri, Emilie Boudart
DTP: Marianne Gualtieri, Emilie Boudart, Vanessa Claes
DIGITAL PRODUCTION: MAKE
PROJECTS MANAGEMENT TEAM: Stijn Punie, Ken Kools, Stijn Mertens, Juliette Defoux
ONLINE PRODUCTION: Annelies Eskens, Matthias Deruddere, Yannick Van der Goten
PHOTOGRAPHY: Studio Wauters
HEAD OF AV PRODUCTION MAKE: Mieke Vandewalle
TV PRODUCER MAKE: Lore Desmet
PRODUCTION: CZAR
Executive producer: Eurydice Gysel
Producer: Lander Engels
Director: Salsa
DOP: Martijn Nelis
POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE
Post-producer: Greet Van Thillo
Offline: Robin De Praetere
Assistant editor: Lisa Vermeulen
Online: Flow
Music & Sound: Gregory Caron
Grading: Joost Vankerckhove
SOCIALS PRODUCTION COMPANY: MAKE
Producer: Greet Van Thillo
Online: Xavier Pouleur – Sebastiaan Schols
Sound: Jan Pollet
PHOTO PRODUCTION: MAKE
Art buyer: Elly Laureys
3D Print: Flow
Food fotograaf: Studio Wauters
RADIO PRODUCTION COMPANY: MAKE
Producer: Raf Cyran
Sound: Nicolas Van Ruysevelt & Gwenn Nicolay
MEDIA AGENCY: MindShare
MEDIA PLANNERS: Wouter Proot, Laura Monteleone, Tamara Pauwels, Stéphanie Van Geit, Gilles Nevens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]