Het Nieuwsblad en LDV eren de echte helden van Vlaanderen

De Ronde van Vlaanderen is een monument in de wielersport en is de hoogmis waar iedere wielerfan het hele jaar naar uitkijkt. Maar omdat gezondheid nu op de eerste plaats komt, is de wedstrijd voor het eerst sinds de Eerste Wereldoorlog afgelast. Op zondag 5 april bleef het dus stil op de legendarische kasseien van de Koppenberg. Als eerbetoon aan alle mensen in de zorg werden over de hele lengte van de helling namen geschilderd van hulpverleners met dezelfde achternaam als bekende wielerhelden. Dus dit jaar geen Wout maar wel Monique Van Aert, geen Tiesj maar wel Dirk Benoot.
Het Nieuwsblad - dé koerskrant bij uitstek - koos in samenwerking met LDV United om Vlaanderens mooiste op een heel andere manier te interpreteren. Hiermee steekt de krant iedereen die nu mensen helpt een hart onder de riem.
Credits
Client: Het Nieuwsblad
Contact: Dries Vereecke, Kristof Saerens
Agency: LDV United
Account Team: Ineke Beeckmans, Julie Oostvogels, Dimitri Mundorff
Creative Director: Dries De bruyn
Creative Director: Dennis Vandewalle
Creation: Dries De Wilde, Willem De Wachter
Design: Jeffrey Uten, Stijn Voeten, Niki Desiron
Production Company: Diplomat
Director: Erik Van Overloop
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]