Het Nieuwsblad en LDV eren de echte helden van Vlaanderen

De Ronde van Vlaanderen is een monument in de wielersport en is de hoogmis waar iedere wielerfan het hele jaar naar uitkijkt. Maar omdat gezondheid nu op de eerste plaats komt, is de wedstrijd voor het eerst sinds de Eerste Wereldoorlog afgelast. Op zondag 5 april bleef het dus stil op de legendarische kasseien van de Koppenberg. Als eerbetoon aan alle mensen in de zorg werden over de hele lengte van de helling namen geschilderd van hulpverleners met dezelfde achternaam als bekende wielerhelden. Dus dit jaar geen Wout maar wel Monique Van Aert, geen Tiesj maar wel Dirk Benoot.
Het Nieuwsblad - dé koerskrant bij uitstek - koos in samenwerking met LDV United om Vlaanderens mooiste op een heel andere manier te interpreteren. Hiermee steekt de krant iedereen die nu mensen helpt een hart onder de riem.
Credits
Client: Het Nieuwsblad
Contact: Dries Vereecke, Kristof Saerens
Agency: LDV United
Account Team: Ineke Beeckmans, Julie Oostvogels, Dimitri Mundorff
Creative Director: Dries De bruyn
Creative Director: Dennis Vandewalle
Creation: Dries De Wilde, Willem De Wachter
Design: Jeffrey Uten, Stijn Voeten, Niki Desiron
Production Company: Diplomat
Director: Erik Van Overloop
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]