Het Nieuwsblad neemt de kopzorgen van de Vlamingen weg

Waar zijn Vlamingen bang van? En waar komt die angst vandaan? Deze vragen vormden het uitgangspunt voor een nieuw dossier waarin Het Nieuwsblad de kopzorgen van de Vlamingen onder de loep neemt.
Om dit dossier te lanceren creëerde LDV United een campagne met vier televisiespots, twee radiospots en vijf prints. Elk van deze uitwerkingen kaart een bestaande angst aan op een verrassende manier. Op televisie worden we meegenomen naar Halloween, waar telkens een ander kind zich verkleed heeft in een hedendaagse angst. Op radio wordt er gezocht naar de achterliggende oorzaken van onze angsten. En in print tenslotte worden de Vlamingen geconfronteerd met de vragen die hen écht wakker moeten houden.
Credits
Client: Het Nieuwsblad
Contacts: Dries Vereecke, Julie Bruggeman
Agency: LDV United
CD: Kristof Snels
Creation: Thomas Thysens
Creation: Jasper Declercq
Account: Innie Tran, Julie Oostvogels, Dimitri Mundorff,
Film Production Company: Geronimo
Director: Benoit De Clerck
Producer: Erik Van Overloop
Illustration: Thomas Thysens
Radio Production Company: Cobra
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]